14 Kasım 2009 Cumartesi

kısa ve öz özlediklerim (ailem hariç)

-Müzik dinlemeyi çok özledim!

-FM oynamayı özledim (nöbette kafadan transfer bile yapıyorum; seçeceğim takımlar belli: St Ettien ve Genoa- ne yaparsan yap insanın aklını, hayal gücünü kontrol edemiyorsun işte, bu da insanın hiç sönmeyecek umudu olmalı).

-Sokakta avare, flanör takılmayı özledim.

-Öğlene kadar gazete okumayı özledim.

-Film izlemeyi özledim.

-Bir türlü geliştiremediğim satrançta kafa göz yaran, sakar analizler yaptıktan sonra geç yatmayı özledim.

-Ahmet Çakar, Rıdvan Dilmen ve Fenerbahçe'yi, haftasonu yağmurlu bir günde sıcak kalorifere sığınıp maç izlemeyi özledim.

-Bloguma yayıla yayıla yazı yazmayı (özellikle sinema yazısı) özledim.

-Arkadaşlarımı özledim (aslında "-mişim"- ziyarete geldiğiniz için sağolun dostlarım, sizleri seviyorum).

Siz özgür adamlar! Etrafınızdaki herşeyde bir değişim var ama yazık ki farkında değilsiniz. "Hep aynı işte, yuvarlanıp gidiyoruz" diyerek geçiştiriyorsunuz. Ama öyle değil. Kazın ayağı hiç öyle değil canım.

"Carpe diem baby."

Hüzünlendim ve Anathema imdadıma yetişti.


Lost Control - Anathema

Not: Yazık ki şarkıdan yalnızca bir sample imiş. Zamanım yok, düzeltemiyorum. Bir dahaki sefere.

4 yorum:

agenor dedi ki...

az kaldı desem...

cherbe dedi ki...

biz de seni özledik hocam. hep aynı diyip rutin diyip sürüklenip gittim sen yokken, ama sen rengimizi yerine getirirsin kamuflaja boyarsın bizi,şüphem yok.. boya ki uyum sağlayalım bulunduğumuz yere.. :) sen askerdeyken telefonla konuşabilmeyi ya da ziyaretine gelmeyi pek isterdim.. mailini blog'unu kontrol edebileceğin aklıma neden gelmedi bilmiyorum tabi. tekrardan.. hoşgeldin.

dr. strangelove dedi ki...

Sağol dostum. Buy arada sıkça APC dinler oldum. Özellikle "The Noose" ile "Rose"un hastası oldum. "Noose" sakin, "Rose" ise başkaldıran... Sözlerini çok incelemesem de bana iyi geliyorlar :)

cherbe dedi ki...

apc candır, apc bizdendir. ve hatta apc sevenlerin oceansize sevmesi an meselesidir.